נהלי מוקד השירות

מוקד שירות-נהלים

-          מוקד השירות נפתח בשעה 8:00. יש להקפיד על הגעה בזמן למשמרת.

-          יש לשלוח נתוני זמינות בתחילת משמרת.

-          אין לאכול בעמדה/ אין ללעוס מסטיק בעמדה.

-          אין לבצע שיחות אישיות בעמדה. אין לשוחח בסלולר בעמדה.

-          יש להקפיד על עמדות מסודרות.

-          יש להקפיד על סגירת מעגל טיפול.

-          אך ורק הורה/ אפוטרופוס חותם על ערכת הרשמה.

-          יש לתעד פניות במערכת. במיוחד אם התקבל אישור חריג. יש לתעד גורם מאשר.

-          בקשות חריגות יש לשלוח עם הסבר קצר + מה הלקוח מבקש, ולאחר כל הבדיקות הנדרשות,

            אנא לא לשלוח צילומי מסך או דיווח עם נתונים חסרים.

-          אנא לסרוק מסמכים ולתייק בסוף טיפול, לא לצבור.

-          אין להשאיר מזומן במגירה,  להפקיד מיידית אם התקבל סכום גבוה, האחריות על הנציגה הגובה.

-          אין להשאיר סלולר מוקד בהטענה בסוף יום. יש להטעין רק כאשר הסלולר בהשגחה.

-          לפני ביטול רישום, יש לבדוק אם הילד אלרגי.

-         בסוף התכתבות (ווטסאפ/מייל) יש לציין שם נציגה שמשוחחת עם התושב.