מוקד שירות-נהלים
- מוקד השירות נפתח בשעה 8:00. יש להקפיד על הגעה בזמן למשמרת.
- יש לשלוח נתוני זמינות בתחילת משמרת.
- אין לאכול בעמדה/ אין ללעוס מסטיק בעמדה.
- אין לבצע שיחות אישיות בעמדה. אין לשוחח בסלולר בעמדה.
- יש להקפיד על עמדות מסודרות.
- יש להקפיד על סגירת מעגל טיפול.
- אך ורק הורה/ אפוטרופוס חותם על ערכת הרשמה.
- יש לתעד פניות במערכת. במיוחד אם התקבל אישור חריג. יש לתעד גורם מאשר.
- בקשות חריגות יש לשלוח עם הסבר קצר + מה הלקוח מבקש, ולאחר כל הבדיקות הנדרשות,
אנא לא לשלוח צילומי מסך או דיווח עם נתונים חסרים.
- אנא לסרוק מסמכים ולתייק בסוף טיפול, לא לצבור.
- אין להשאיר מזומן במגירה, להפקיד מיידית אם התקבל סכום גבוה, האחריות על הנציגה הגובה.
- אין להשאיר סלולר מוקד בהטענה בסוף יום. יש להטעין רק כאשר הסלולר בהשגחה.
- לפני ביטול רישום, יש לבדוק אם הילד אלרגי.
- בסוף התכתבות (ווטסאפ/מייל) יש לציין שם נציגה שמשוחחת עם התושב.