בריאות טבעית ורפואת הרמב”ם - מרצה: שירלי יוסף

כמה?

מכירה מוקדמת: 200₪
מכירה מאוחרת: 250₪

איפה?

שיזף 6, בית אליעזר

מתי?

04/02/2025
ו' שבט התשפ"ה
18:00-19:30

מידע

בריאות טבעית ורפואת הרמב”ם-מרצה: שירלי יוסף

בואו להכיר מקרוב את עולם הבריאות הטבעית ואת המרצה שערכה שינוי קריירה ואורח חיים מתוך משבר אישי לצמיחה.

בהרצאה מעשירה, מרתקת ומאד יישומית תוכלו לצאת עם תובנות מעשיות על צמיחה מתוך אתגרי החיים, ללמוד אחת ולתמיד מי הם "כוחות הטבע" המשפיעים על המשקל והבריאות שלנו ואיך אנחנו יכולים להשפיע על גופינו ובריאותנו הפיזית והנפשית.

04.02.2025 -הסוד לבריאות לפי רפואת הרמב”ם "יהיו מזונותיך תרופותיך" - הבסיס לתזונה נכונה וספיגת מזון מיטיבה חוקי הבריאות הטבעית - רפואה מונעת בריאות הנפש - איזון מערכת העצבים, כלים מעשיים להפחתת מתח ירידה במשקל, ושיפור הזיכרון. איך לשלב פעילות גופנית בחיים כשאין זמן!!!

18.02.2025 -נשים, בריאות ומה שביניהם - מה מעסיק נשים? המשקל, פריון, גיל המעבר, עייפות, ילדים, אכילה הרגשית, הורמונים, התפתחות האישית, העצמה, כוחות הנפש. בעצם מה לא?

04.03.2025 -בריאות המוח ושיפור הזיכרון. הקשר בין התזונה לזיכרון תזונה בריאה למוח אלצהיימר ודמנציה, למה ואיך הן נגרמות צמחי מרפא משפרי זיכרון. אורח חיים המשפיע על בריאות המוח

18.03.2025 -חמשת כוחות הנפש ע"פ הרמב"ם. איך נזין את כוחות הנפש שלנו האם כל המחלות קשורות בנפש? מה הקשר בין איברי הגוף למכאובי הנפש? האם באמצעות עבודה על הנפש נוכל לשפר את הבריאות? שיטת התזונה והבריאות על פי יסודות הרמב"ם, שבבסיסה עומד המשפט "יהיו מזונותיך תרופותיך", שינתה את חיי באופן אישי, ואני רואה זכות ושליחות להפיץ אותה ברבים.